suzi's FotoPage

By: suzi yasir

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Thursday, 21-Jun-2007 06:52 Email | Share | | Bookmark
syaurah....11 bulan..

suka nyer..nak mandi
syaurah dgn kakak besar n kakak kecik
yeaaa...dapat pen ayah..
View all 12 photos...
eememmm... bulan depan syaurah nak masuk 12 bulan.. ni gambar syaurah 11 bulan... kejapnyer syaurah dah besar...tak sabar tunggu syaurah jalan ...


Thursday, 7-Jun-2007 08:28 Email | Share | | Bookmark
syaurah 9 bulan dah....

garang nyer..ni baru nak baik demam
renungan manja
senyuman manja
View all 12 photos...
dah lama tak masukkan gambar syaurah..dia pun dah 9 bulan.. semua gambar dia diambil semasa berada di kuala terengganu..asalnyer nak bercuti sakan tapi aku dan syaurah diserang demam... kesian syaurah..nasib baik ayah dia ok...


Wednesday, 14-Feb-2007 01:52 Email | Share | | Bookmark
Syaurah dah berumur 6 bulan

menung jauh nampak
ceh..wah..
dah nangis..
View all 6 photos...
eemm... ni gambar masa umur masuk 6 bulan, gambar ni ambil kat studio ampang point, itu pun sebab dapat kupon free dari anakku untuk freegift tahun baru cina..sepatut nyer syaurah dapat pakai baju animasi.. tapi kan tahu jer lah..syaurah kan kaki nangis..ramai sangat yang tengok dia masa ambil gambar tu..tak boleh nak buat apa dah..


Wednesday, 3-Jan-2007 01:24 Email | Share | | Bookmark
Kenduri Syaurah

 
 
 
View all 24 photos...
Kenduri cukur rambut syaurah buat kat rumah tok ki & tok mi di losong terengganu pada 30.12.2006 masa raya haji... kesian pa ngan mie susah payah nak buat kenduri ni..nasib baik masa majlis marhaban tu syaurah tidur.. kalau tak sekampung la dengar suara dia menangis.. mana tak nyer langsung tak nak ngan orang lain...


Tuesday, 19-Dec-2006 08:15 Email | Share | | Bookmark
ahli baru keluarga ku...Nur Syaurah Bt. Mohd Syahirrullah

 
 
 
View all 13 photos...
haaaa...setelah hampir setahun berlalu....ini lah ahli keluarga baru yang ditunggu-tunggu..dilahirkan pada 24 Julai 2006/3.32pm di PUSRAWI jalan tun razak


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net